poniedziałek, 24 lutego 2014

Rozdział 1 ,,Londyn i ostra jazda''

~Logan~

Dzisiaj z Kendallem, Carlosem i Jamesem postanowiliśmy że po nagraniu naszego albumu, wyjedziemy do Anglii trochę poszaleć. Zaraz po nagraniu i wydaniu albumu pojechaliśmy do Londynu. Zwiedzanie tego miasta było super, Tower Bridge i London Eye były najlepsze.

~James~

Londyn jest super, a do tego te dziewczyny  z akcentem, mmmm......
Carlos na początku bał się London Eye, ale potem się przekonał.
- Carlos, nie bój się.-  Mówił Logan
- Ale jak zwymiotuje się na Twoje ubrania ja ich nie piorę. - Odpowiedział Carlos
- Mamy pralkę. - Mówiłem
Wszyscy się śmiali, ale na tym wielkim kole nie było aż tak źle.

~Carlos~

Oni chcą mnie zabić!!! London Eye jest taki wielki i przerażający. Po tej okropnej atrakcji poszliśmy na wielką imprezę. Było tam tyle dziewczyn, ale na mnie czeka moja w L.A. Na imprezie piliśmy tańczyliśmy
i wygłupialiśmy się.
- Ta impreza jest super. - Mówił Kendall
- Ale czas się zwijać dopóki mamy jeszcze świadomość co robimy. - Przestrzegał James
Wszyscy się zgodzili i poszliśmy.

~Kendall~

Po wyjściu z klubu Logan zobaczył motory do wypożyczenia.
- Dawno już nie jeździłem. - Mówił Carlos
- Ale ja nie umiem jeździć . - Mówiłem
-Pojedziesz ze mną? - Zaproponował James
- Ok. Odpowiedziałem
I tak już 5 min później jechaliśmy na pięknych, srebrnych motorach.
Logan mistrz prędkości szarżował po bardzo dobrze oświetlonych drogach.
-Logan zwolnij. - Krzyczał James
- Nic mi się nie stanie. - Odpowiedział Logan
Po paru metrach nie zauważył małej dziury i zaliczył ostrą glebę.
Nic Ci nie jest? - Pytaliśmy , ale on nie odpowiadał
Zadzwoniliśmy po pogotowie i już 5 min później byli na miejscu. Zabrali  Logana do szpitala, a my oddaliśmy motory i pojechaliśmy do niego.

1 komentarz: